Прем'єри і їх промоції у сучасному мистецькому посторі (на прикладі Концерту №2 для віолончелі з оркестром М. Скорика)
DOI:
https://doi.org/10.31318/2414-052X.3-4(56-57).2022.278201Ключові слова:
промоція, проєкт, медіакультура, музичний продюсер, менеджмент, прем'єра, медіасфера, концерт, музична програма, аудиторія, реципієнтАнотація
Розглянуто принцип створення масштабної промоції на прикладі прем'єри Концерту №2 для віолончелі з оркестром Мирослава Михайловича Скорика, а також на основі діяльності музичного продюсера і віолончеліста Олександра Пірієва. Висвітлено різні типи промоцій у стислому викладі. Визначено нові форми розповсюдження інформації завдяки можливостям соціальних мереж, які використовують широкі маси споживачів інноваційних технологій, що збільшує коло впливу промоції у соціумі. Сформульовано засади для успішної промоції на прикладах сучасних методів використання новітніх технологій. Зроблено аналіз терміну «промоція» та пояснення факторів, завдяки яким це слово доречно використовувати в сфері медіакультури. Виявлено засади успішної промоції на прикладі прем'єри Концерту №2 для віолончелі з оркестром та її символу як частини великого творчого проєкту «Три С: Скорик-Станкович-Сильвестров». Визначено особливий аспект у створенні промоції для прем'єри концерту. Зазначено своєрідний спосіб зацікавлення реципієнтів у прем’єрі концерту, використовуючи методи прес-релізу. Визначено особисту думку автора щодо використання можливостей медіа простору. Сформульовано методи промоції, які доцільно застосовувати у сфері медіакультури. Позначено особливий внесок Олександра Пірієва у проєкт «Три С» як музичного продюсера та окреслено його діяльність у сфері медіакультури. Висвітлено програми концертів, в яких виконувався Концерт №2 для віолончелі з оркестром різними професійними музичними складами національного рівня, та описано місця їх проведення. Розглянуто діяльність Олександра Пірієва у сфері музичного продюсування на прикладах українських музичних проєктів («Дні Музики Мирослава Скорика», «Три С», Kharkiv Music Fest, Mariupol Classic), де виконувались популярні симфонічні твори Мирослава Михайловича, а також Концерт №2 для віолончелі з оркестром.
Посилання
Hozyk, Yu., 2016. Three "S": Skoryk – Silvestrov – Stankovich. Ukrainskyi internet-zhurnal «Muzyka», [online]. Available at: <http://mus.art.co.ua/try-s-skoryk-cylvestrov-stankovych> [accessed: 02 February 2022].
National project "THREE C's: Skoryk–Stankovich–Cylvestrov" [gala concert], [online]. Available at: <https://kiev.karabas.com/tri-s-silvestrov-stankovich-skorik> [accessed: 02 February 2022].
Oliinyk, O., 2007. What is a promotion, and what is it eaten with?, [online]. Available at: <http://sg.vn.ua/articles/shho-take-promotsiya-i-z-chim-yiyi-yidyat/> [accessed: 02 February 2022].
Piriiev, O., 2016. Concert programs of the National Cultural and Artistic Project: "Three S: Skoryk–Stankovich–Sylvestrov", [online]. Available at: <http://knpu.gov.ua/content/kontsertn%D1%96-programi-nats%D1%96onalnogo-kulturno-mistetskogo-proektu-%C2%ABtri-sskorik%E2%80%93stankovich%E2%80%93silv> [accessed: 02 February 2022].
Samchenko, V., 2020. Music producer Oleksandr Piriev: show business cannot become a model of the state's identity. Ukraina Moloda, [online]. Available at: <https://www.umoloda.kiev.ua/number/3580/164/145148/> [accessed: 02 February 2022].
Stelmashevska, O., 2017. Proekt “Try S”: Myroslav Skoryk, Yevhen Stankovych i Valentyn Sylvestrov ["Three S" project: Myroslav Skoryk, Yevhen Stankovych and Valentin Sylvestrov]. Den, 234–236(5081–5083), p.22.
Cheremnykh, I. V., 2013. Promotsiia yak zasib prosuvannia marketynhovykh komunikatsii. Kompleks "marketynh-miks" [Promotion as a means of promoting marketing communications. The "marketing-mix" complex]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, 50, pp.69–73.
McCarthy, J. E., 1964. Basic Marketing. A Managerial Approach. Homewood, Illinois: Irwin.
Mulhern, F., 2009. Integrated marketing communications: from media channels to digital connectivity. Journal of Marketing Communications, 15(2–3), p.87.