Прем'єри і їх промоції у сучасному мистецькому посторі (на прикладі Концерту №2 для віолончелі з оркестром М. Скорика)
DOI:
https://doi.org/10.31318/2414-052X.3-4(56-57).2022.278201Ключові слова:
промоція, проєкт, медіакультура, музичний продюсер, менеджмент, прем'єра, медіасфера, концерт, музична програма, аудиторія, реципієнтАнотація
Розглянуто принцип створення масштабної промоції на прикладі прем'єри Концерту №2 для віолончелі з оркестром Мирослава Михайловича Скорика, а також на основі діяльності музичного продюсера і віолончеліста Олександра Пірієва. Висвітлено різні типи промоцій у стислому викладі. Визначено нові форми розповсюдження інформації завдяки можливостям соціальних мереж, які використовують широкі маси споживачів інноваційних технологій, що збільшує коло впливу промоції у соціумі. Сформульовано засади для успішної промоції на прикладах сучасних методів використання новітніх технологій. Зроблено аналіз терміну «промоція» та пояснення факторів, завдяки яким це слово доречно використовувати в сфері медіакультури. Виявлено засади успішної промоції на прикладі прем'єри Концерту №2 для віолончелі з оркестром та її символу як частини великого творчого проєкту «Три С: Скорик-Станкович-Сильвестров». Визначено особливий аспект у створенні промоції для прем'єри концерту. Зазначено своєрідний спосіб зацікавлення реципієнтів у прем’єрі концерту, використовуючи методи прес-релізу. Визначено особисту думку автора щодо використання можливостей медіа простору. Сформульовано методи промоції, які доцільно застосовувати у сфері медіакультури. Позначено особливий внесок Олександра Пірієва у проєкт «Три С» як музичного продюсера та окреслено його діяльність у сфері медіакультури. Висвітлено програми концертів, в яких виконувався Концерт №2 для віолончелі з оркестром різними професійними музичними складами національного рівня, та описано місця їх проведення. Розглянуто діяльність Олександра Пірієва у сфері музичного продюсування на прикладах українських музичних проєктів («Дні Музики Мирослава Скорика», «Три С», Kharkiv Music Fest, Mariupol Classic), де виконувались популярні симфонічні твори Мирослава Михайловича, а також Концерт №2 для віолончелі з оркестром.
Завантаження
Посилання
Hozyk, Yu., 2016. Three "S": Skoryk – Silvestrov – Stankovich. Ukrainskyi internet-zhurnal «Muzyka», [online]. Available at: <http://mus.art.co.ua/try-s-skoryk-cylvestrov-stankovych> [accessed: 02 February 2022].
National project "THREE C's: Skoryk–Stankovich–Cylvestrov" [gala concert], [online]. Available at: <https://kiev.karabas.com/tri-s-silvestrov-stankovich-skorik> [accessed: 02 February 2022].
Oliinyk, O., 2007. What is a promotion, and what is it eaten with?, [online]. Available at: <http://sg.vn.ua/articles/shho-take-promotsiya-i-z-chim-yiyi-yidyat/> [accessed: 02 February 2022].
Piriiev, O., 2016. Concert programs of the National Cultural and Artistic Project: "Three S: Skoryk–Stankovich–Sylvestrov", [online]. Available at: <http://knpu.gov.ua/content/kontsertn%D1%96-programi-nats%D1%96onalnogo-kulturno-mistetskogo-proektu-%C2%ABtri-sskorik%E2%80%93stankovich%E2%80%93silv> [accessed: 02 February 2022].
Samchenko, V., 2020. Music producer Oleksandr Piriev: show business cannot become a model of the state's identity. Ukraina Moloda, [online]. Available at: <https://www.umoloda.kiev.ua/number/3580/164/145148/> [accessed: 02 February 2022].
Stelmashevska, O., 2017. Proekt “Try S”: Myroslav Skoryk, Yevhen Stankovych i Valentyn Sylvestrov ["Three S" project: Myroslav Skoryk, Yevhen Stankovych and Valentin Sylvestrov]. Den, 234–236(5081–5083), p.22.
Cheremnykh, I. V., 2013. Promotsiia yak zasib prosuvannia marketynhovykh komunikatsii. Kompleks "marketynh-miks" [Promotion as a means of promoting marketing communications. The "marketing-mix" complex]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, 50, pp.69–73.
McCarthy, J. E., 1964. Basic Marketing. A Managerial Approach. Homewood, Illinois: Irwin.
Mulhern, F., 2009. Integrated marketing communications: from media channels to digital connectivity. Journal of Marketing Communications, 15(2–3), p.87.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Починаючи з червня 2025 року авторське право на публікацію залишається за авторами.
Автори можуть використовувати власні матеріали в інших виданнях за умови посилання на журнал «Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського» як на місце першої публікації.
Наш журнал дотримується авторських прав та дозволів CREATIVE COMMONS для журналів із відкритим доступом.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- автори лишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License, яка дає змогу іншим особам вільно поширювати опубліковане дослідження з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі;
- автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи такою, якою її було опубліковано цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.