Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Головна
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Вимоги до подання
Керівництво для авторів
Положення про конфіденційність
Редакційна колегія
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 3-4(56-57) (2022)
№ 3-4(56-57) (2022)
Опубліковано:
2022-12-26
Весь випуск
PDF
КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Художня творчість в аспекті кроскультурних комунікацій (на прикладі діяльності Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського)
Максим Тимошенко
7-22
PDF
Мистецтво в просторі міжкультурних комунікацій: досвід України
Сергій Виткалов, Володимир Виткалов
23-41
PDF
Культуротворча перспектива трансгуманістичних ідей у контексті сучасних технологій
Андрій Горбатюк
42-56
PDF
Прем'єри і їх промоції у сучасному мистецькому посторі (на прикладі Концерту №2 для віолончелі з оркестром М. Скорика)
Арсентій Заходякін
57-70
PDF
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО
Структурно-функціональна модель виконавської надійності музикантів у концертно-сценічній діяльності
Дмитро Юник
71-96
PDF
Опера «Селевк» у творчому житті Максима Березовського
Ольга Шуміліна
97-112
PDF
Концерт-драма для фортепіано з оркестром Кармелли Цепколенко: виконавсько-інтерпретаційний аспект
Тетяна Андрієвська-Боденчук
113-126
PDF
Музичний часопростір Ф. Шуберта як фактор формування виконавської концепції (на прикладі сонати C-moll D958)
Інеса Беренбейн
127-138
PDF
Індивідуальний виконавський стиль піаніста в контексті теорії «ідентичності» Е. Еріксона
Ма Лінь
139-152
PDF
Концертно-сценічний артистизм вокаліста як мистецтвознавчий феномен
Сюй На
153-168
PDF
Виконавська стабільність піаніста та специфіка її формування у процесі підготовки до концертно-сценічної діяльності
Ян Ї
169-182
PDF
Жанр поеми у флейтовому репертуарі (на прикладі творів Ч. Гриффіса та Ж. Колодуб)
Маргарита Яковенко
183-196
PDF
СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО
Виконавські акценти виразності сценічного мовлення в українській опері (з досвіду роботи Івана Паторжинського)
Анатолій Паламаренко
197-211
PDF
Роль театрального костюма у створенні художнього образу оперної вистави
Сергій Шутько
212-224
PDF
Опера Джоаккіно Россіні «Шовкова драбина»: від автора до режисера
Наталія Сімонова
225-240
PDF
Переосмислення буфонного стилю опери «Севільський цирульник» Джоаккіно Россіні у режисерському задумі проєкту
Тамара Форсюк
241-253
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Подати статтю
Подати статтю
Ключові слова
опера
інтерпретація
музичний театр
хорове виконавство
музична освіта
жанр
музична культура
стиль
музична режисура
диригент
драматургія
музичне мистецтво
інструментальний концерт
оперна вистава
синтез мистецтв
артистизм
культура
концерт
українська музика
симфонія
мистецька освіта
оперне мистецтво
тембр
комунікація
виконавство
музика
неофольклоризм
діалог
модернізм
альт
творчість
режисер
репертуар
духовна музика
танець