Фортепіанна педагогіка Бориса Милича

Автор(и)

  • Омельченко Т. А.

Ключові слова:

фортепіанна педагогіка, методика, виконавсько-педагогічний аналіз, жанрова природа твору

Анотація

Висвітлено науково-педагогічну діяльність Б. О. Милича, видатного українського педагога-методиста, громадського діяча, засновника і керівника студії педагогічної практики Київської консерваторії, редактора-упорядника численних посібників з навчального фортепіанного репертуару, автора ряду теоретичних праць з методики викладання гри на фортепіано, професора. Розглянуто одну з його методичних праць – «Про формування та вдосконалення викладацької майстерності педагогів-піаністів», присвячену виконавсько-педагогічного аналізу музичного твору.

Посилання

Баренбойм Л. Путь к музицированию / Л. Баренбойм. – Л. : Сов. композитор, 1973. – 270 с.

Ліфоренко О. Борис Овсійович Милич / Ольга Ліфоренко // Київська фортепіанна школа. Імена та часи. – К. : НМАУ імені П. І. Чайковського, 2013. – С. 174 180.

Мартинсен К. А. Индивидуальная фортепианная техника на основе звукотворческой воли / Карл Адольф Мартинсен. – М. : Музыка, 1966. – 220 с.

Милич Б. Е. Воспоминание о моей учебе в Киевской консерватории и дальнейшей педагогической, методической, общественно-методической и издательской работе / Б. Милич // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. – Вип. 101 : Зі спадщини Майстрів. – Кн. 2 / [ред.-упоряд. К. І. Шамаєва]. – К., 2013. – С. 324–341.

Мильштейн Н. Исполнительские и педагогические принципы К. Н. Игумнова / Н. Мильштейн // Мастера советской пианистической школы. – М. : Музгиз, 1954. – С. 54–78.

Николаев Л. Из бесед с учениками / Л. Николаев // Выдающиеся пианисты-педагоги о фортепианном искусстве : зб. ст. – М. ; Л. : Музыка, 1966. – С. 111–143.

Савшинский С. И. Работа пианиста над музыкальным произведением / С. И. Савшинский. – М. ; Л. : Музыка, 1964. – 187 с.

Фейнберг С. Е. Пианизм как искусство / С. Е. Фейнберг. – М. : Музыка, 1965. – 600 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-29

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО