«П’ять прелюдій у стилі “шань-шуй”» Лесі Дичко

образи японської поезії в українській музиці

Автор(и)

  • Дзюбан Г. В.

Ключові слова:

хоровий цикл, японська поезія, пейзажні композиції шань-шуй

Анотація

Охарактеризовано особливості драматургії та музичної мови хорового циклу. Виявлено засоби, за допомогою яких змальовано образи поетичного тексту, простежено вплив естетики китайських пейзажних композицій «шань-шуй», розкрито характер відтворення сутності японської поезії, символічності її образного змісту.

Посилання

Годійчук М. Леся Дичко / М. Гордійчук. – К. : Муз. Україна, 1978. – 77 с. – (Творчі портрети українських композиторів).

Грица С. Леся Дичко в житті і творчості / Софія Грица. – Дрогобич : Посвіт, 1912. – 272 с.

Дзюбан Г. Жанр хоку в хоровому диптиху Леся Дичко «Поява місяця» і «Сонячний струм» / Ганна Дзюбан // Українське музикознавство : наук.-метод. зб. – Вип. 38 : Пам’яті Ігоря Пясковського. – К. : НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2012. – С. 274–315.

Кобаяси Исса [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/ – Дата доступу: 10.07.2014.

Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. – Вип. 19, кн. 3 : Леся Дичко. Грані творчості. – К., 2002.

Письмена О. Б. Музична мова хорових творів Лесі Дичко : дис. … канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 «Музичне мистецтво / Письменна Оксана Богданівна ; Львівська держ. муз. академія ім. М. Лисенка. – Львів, 2004. – 218 с.

Такараи Кикаку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/ – Дата доступу: 10.07.2014.

Фоміних Світлана Григорівна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki – Дата доступу: 10.07.2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-27

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО