Мистецтво хорового співу
Ключові слова:
хоровий спів, хорова методика П. Муравського, розспіванкаАнотація
Розкрито особливості і труднощі диригентської роботи з хором без музичного супроводу, наголошено, що ця методика є єдино правильною для піднесення рівня хорового співу, а супровід варто долучити за дві-три репетиції до концерту. Диригент-хормейстер, крім спеціальних музичних здібностей, повинен мати особливе обдарування для роботи з хоровим колективом, його завдання – об’єднати людей, творчо заохотити, внести певне творче натхнення, щоб досягти високого виконавського рівня.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Починаючи з червня 2025 року авторське право на публікацію залишається за авторами.
Автори можуть використовувати власні матеріали в інших виданнях за умови посилання на журнал «Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського» як на місце першої публікації.
Наш журнал дотримується авторських прав та дозволів CREATIVE COMMONS для журналів із відкритим доступом.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- автори лишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License, яка дає змогу іншим особам вільно поширювати опубліковане дослідження з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі;
- автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи такою, якою її було опубліковано цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.