І знову про Олександра Пушкіна, Петра Чайковського та сучасний режисерський театр

Автор(и)

  • Лащенко С. К.

Ключові слова:

сучасний театр, режисерська інтерпретація, сучасні постановки опери «Євгеній Онєгін» П. Чайковського

Анотація

Розглянуто спектакль «Євгеній Онєгін» у постановці Д. Чернякова (Великий театр, 2006), реакцію публіки на роботу театру. На прикладі окремих сцен проаналізовано особливості запропонованої режисерської версії. Доведено: творчі рішення Д. Чернякова зумовлені прагненням дотримуватися не букви, а духу твору О. Пушкіна, глибинної логіки його мислення; «епатажність» сценічного вирішення є фактором зовнішнім, водночас внутрішньо спектакль тісно пов’язаний з ідеями та художніми новаціями поета. Показано, що так свого часу працював із текстом О. Пушкіна і П. Чайковський.

Посилання

Бахтин М. М. Слово в романе // Бахтин М. М. Вопросы литературы и эстетики. Исследования разных лет / М. М. Бахтин. – М. : Худож. лит, 1975. – С. 72–233.

Кони А. Ф. Слово о Фигнере / А. Ф. Кони // Н. Н. Фигнер. Воспоминания. Письма. Материалы / сост. Н. М. Кутателадзе, общ. ред. А. 3. Алтшуллера; [вступит, статья М. О. Янковского]. – Л. : Музыка, 1968. – С. 40–45.

Томашевский Б. В. О куплете Трике / Б. В. Томашевский // Пушкин и его современники : материалы и исследования. – Петроград, 1917. – Вып. 28. – С. 67–70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-16

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ