У союзі з композитором
Ключові слова:
інтерпретація музично-сценічних творів, сучасне оперне мистецтво, сучаcне художнє мисленняАнотація
На прикладі органічного прочитання партитури постановниками опери-балету В. Губаренка «Вій» (за Н. Гоголем) в Одеському театрі
опери та балету (диригент Б. Афанасьєв, режисер А. Почиковський, художник Є. Лисик, балетмейстер В. Смирнов-Голованов) розглянуто і охарактеризовано нові вимоги до інтерпретаторів музично-сценічних творів (диригентів, режисерів, художників, виконавців), які мають бути сьогодні, більше ніж будь-коли, союзниками авторів, володіти гнучким мисленням, орієнтуватися в різних музично-театральних стилях, уміти природно «модулювати» з одного в інший.
Посилання
Белинский В. Г. О русской повести и повестях т. Гоголя («Арабески» и «Миргород») // Белинский В. Г. Полное собрание сочинений : в 13 т. – Т. I : Статьи и рецензии, художественные произведения (1829–1835) / В. Г. Белинский. – М. : АН СССР, 1953. – С. 259–307.
Манн Ю. В. Поэтика русского романтизма / Ю. В. Maнн. – М. : Наука, 1976. – 375 с.