Роль епічного начала у драматургії опер Петра Чайковського 1870-х років

Автор(и)

  • Краснопольська Т. В.

Ключові слова:

музично-драматургічна композиція, сценічна композиція, опера як ціле

Анотація

Розглянуто «образ часу» як визначальний мотив творів епічного жанру і єдність основних композиційних принципів музичного втілення міфологічного часу (опера «Коваль Вакула» – «Черевички») та історичного (опера «Орлеанська діва»), їх модифікацію в утіленні конкретних оперних сюжетів, аж до модифікації музично-сценічної драматургії твору із жанру епічної оповіді, типу історичної хроніки, у жанр історичної трагедії («Орлеанська діва»).

Посилання

Краснопольская Т. В. Певческая культура народов Карелии : статьи и очерки / Т. В. Краснопольская. – Петрозаводск, 2007. – 256 с.

Пропп В. Я. Морфология волшебной сказки / В. Я. Пропп. – М. : Наука, 1969. – 168 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-11

Як цитувати

Краснопольська Т. В. (2021). Роль епічного начала у драматургії опер Петра Чайковського 1870-х років. Часопис Національної музичної академії України ім.П.І.Чайковського, (3 (20), 25–34. вилучено із http://chasopysnmau.com.ua/article/view/241667

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО