Роль епічного начала у драматургії опер Петра Чайковського 1870-х років
Ключові слова:
музично-драматургічна композиція, сценічна композиція, опера як цілеАнотація
Розглянуто «образ часу» як визначальний мотив творів епічного жанру і єдність основних композиційних принципів музичного втілення міфологічного часу (опера «Коваль Вакула» – «Черевички») та історичного (опера «Орлеанська діва»), їх модифікацію в утіленні конкретних оперних сюжетів, аж до модифікації музично-сценічної драматургії твору із жанру епічної оповіді, типу історичної хроніки, у жанр історичної трагедії («Орлеанська діва»).
Посилання
Краснопольская Т. В. Певческая культура народов Карелии : статьи и очерки / Т. В. Краснопольская. – Петрозаводск, 2007. – 256 с.
Пропп В. Я. Морфология волшебной сказки / В. Я. Пропп. – М. : Наука, 1969. – 168 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-11
Як цитувати
Краснопольська Т. В. (2021). Роль епічного начала у драматургії опер Петра Чайковського 1870-х років. Часопис Національної музичної академії України ім.П.І.Чайковського, (3 (20), 25–34. вилучено із http://chasopysnmau.com.ua/article/view/241667
Номер
Розділ
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО