ТИША ЯК ПОЛІСЕМАНТИЧНИЙ ФЕНОМЕН
КОМПОЗИТОРСЬКІ ТА ВИКОНАВСЬКІ СПОСОБИ ВТІЛЕННЯ
Ключові слова:
«озвучена тиша», слухацька інтерпретація, виконавська інтерпретаціяАнотація
Анотація відсутня.
Завантаження
Посилання
Аркадьев М. Креативное время, «археписьмо» и опыт Ничто [Електронний ресурс] / М. Аркадьев. – Режим доступу: http://www.chronos.msu.ru/RREPORTS/arkadyev_creatif.htm. – Дата доступа: 4.12.2012.
Барсова И. А. Музыка. Слово. Безмолвие [Електронний ресурс] / И. А. Барсова. – Режим доступу: http://opentextnn.ru/music/Perception/?id=3580. – Дата доступа: 4.12.2012.
Бонфельд М. Музыка: Язык. Речь. Мышление. Опыт системного исследования музыкального искусства / М. Бонфельд. – СПб. : Композитор, 2006. – 648 с.
Григоренко Е. Г. Джон Кейдж и музыкальная культура США ХХ века : дис. … канд. искусствоведения : спец. 17.00.03 «Музыкальное искусство». – Григоренко Елена Геннадиевна ; 27.10.2010, Нац. муз. академия Украины им. П. И. Чайковского. – К., 2010. – 295 с.
Демьянков В. З. Интерпретация, понимание и лингвистические аспекты их моделирования на ЭВМ / В. З. Демьянков. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1989. – 172с.
ЛотманЮ. М. Символ в системе культуры // ЛотманЮ. М. Избранные статьи : в 3 т. – Т. 1 / ЛотманЮ. М. – Таллинн, 1992. – С. 191–199.
Самойленко А. Явление артефакта в контексте психологии искусства / А. Самойленко // Науковий вісник Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової. Музичне мистецтво і культура. – Вип. 3. – Одеса : Астропринт, 2002. – С. 12–21.
Ценова В. С. Пересекающиеся слои, или мир как аквариум. Джон Кейдж – Валерия Ценова (интервью, которого не было) [Електронний ресурс] / В. С. Ценова // Израиль XXI. – 2007. – № 3 (апрель). – Режим доступу: http://www.21israel-music.com/Cage.htm. – Дата доступа: 20.11.2012.
Чередниченко Т. Музыка в истории культуры : в 2 т. – Т. 1 / Т. Чередниченко. – Долгопрудный : Аллегро-пресс, 1994. – 173 с.
Шенбергер Э. Искусство жечь порох / Э. Шенбергер ; [пер. с нидерл. И. Лесковской, под ред. Б. Филановского]. – СПб. : Изд-во Ивана Лимбаха, 2007. – 400с.
Berg A. Vier Stücke für Klarinette und Klavier op. 5 score / Alban Вerg. – Universal Edition 1924 ; Renewed Copyright by Helen Berg, 1952. – 10 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Починаючи з червня 2025 року авторське право на публікацію залишається за авторами.
Автори можуть використовувати власні матеріали в інших виданнях за умови посилання на журнал «Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського» як на місце першої публікації.
Наш журнал дотримується авторських прав та дозволів CREATIVE COMMONS для журналів із відкритим доступом.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- автори лишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License, яка дає змогу іншим особам вільно поширювати опубліковане дослідження з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі;
- автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи такою, якою її було опубліковано цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.