№ 3(40) (2018)

Зміст

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Музичний мінімалізм у контексті західноєвропейської метасвідомості PDF
Natalja Liva 6-16
Скрипкові концерти Філіпа Гласса у світлі ігрової природи жанру PDF
Olena Antonova 17-27
Етнічна основа інновацій у фортепіанних творах Янніса Ксенакіса PDF
Iryna Riabchun 28-38
Фортепіанний концерт у творчості Фердінанда Ріса
Halyna Stakhevych 39-50
Йозеф Маркс: композитор, філософ, педагог, громадський діяч PDF
Eugene Dashak 51-65
Європейські фортепіанні школи початку ХІХ століття: становлення піаністичних традицій (до 200-річчя видання «Gradus ad Parnassum» Муціо Клементі) PDF
Ella Mykhailova 66-77

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Духовність єднає Україну – Десята Міжнародна Пасхальна асамблея-2018 і шляхи долання духовно-політичної стагнації суспільства PDF
Oleksandr Rozhok 78-93
«Діалог-концертування» і комунікативна складова в культурі: концерти для двох фортепіано з оркестром Фелікса Мендельсона-Бартольді PDF
Iryna Burhan 95-110
Опера Петра Чайковського «Мазепа» у режисерському рішенні Дмитра Гнатюка PDF
Viktor Bondarchuk 111-121