№ 2-3(47-48) (2020)

Зміст

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Засоби пародіювання в сатиричній опері Миколи Лисенка «Енеїда» PDF
Iryna Gorbunova 7-20
Риси естетики рококо у творі К. Дебюссі «Острів радості»: комунікативна складова PDF
Olena Zhukova 21-36
Екранні інтерпретації оперної класики PDF
Tetyana Zhuravlyova 37-50
Риси мінімалізму в органних творах українських композиторів PDF
Daryna Kupina 51-66
Стильові особливості вокальних циклів Олександра Яковчука PDF
Olga Kushniruk 67-79
Використання медіатехнологій у презентації концертних програм: між шоу та академізмом PDF
Inna Lisniak 80-94
Хоровий театр Льва Венедиктова: традиції, творчий метод, синтез PDF
Oksana Letychevska 95-108
Музичний менеджмент в Італії: сучасний вектор PDF
Olena Ponomarenko 109-123
Парадокси оркестрування фортепіанних концертів Сергія Рахманінова PDF
Vadym Rakochi 124-136
Двадцять перша кантата Й. С. Баха в контексті німецької протестантської славословної традиції PDF
Angelica Tatarnikova 137-150
Дисонанс у системі виразових засобів і виконавській практиці клавірного мистецтва бароко PDF
Natalia Fomenko 151-167
Вокальний цикл Віталія Губаренка «Простягни долоні» в сучасному виконавському проекті PDF
Olena Shchoholieva 168-179
«Беатріче Ді Тенда» Вінченцо Белліні: жанрово-стильові пошуки в контексті розвитку італійського музичного театру першої половини XIX століття PDF
Lai Yuеge 180-193

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Релігійно-філософський підтекст опери Джейка Хеггі «Мобі Дік» PDF
Anhelina Anhelova 194-208
Творчо-педагогічні принципи Любомира Боднарука в контексті українських хорових традицій кінця ХХ — початку ХХІ століть PDF
Inna Antipina 209-221
Абсурдистська драматургія в режисерській практиці незалежних театрів Києва кінця 1980-х — початку 1990-х років PDF
Julia Gapchuk 222-234
Творчість В’ячеслава Борисовича Цайтца в еволюційному розвитку львівської гобойної школи PDF
Lev Zakopets 235-249
Танець як ключовий елемент придворної маски королівського двора Англії періоду правління Якова І PDF
Alla Sokolova 250-262