Комунікаційні інновації мас-медійного суспільства у рефлексії зарубіжних культурологів

Автор(и)

  • Скорик А. Я.

Ключові слова:

мас-медіа, комунікації, культурологія, структура, глобалізація, контекст, медійні проекти

Анотація

Анотація відсутня

Посилання

Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Деніс Мак-Квейл. – Львів : Літопис, 2010. – 537 с.

Althusser L. Ideology and ideological state apparatuses / L. Althusser // Lenin and Philosophy and other essays. – London : New Left Books, 1971. – 549 p.

Altschull J. H. Agents of Power : The Role of News Media in Human Affairs / J. H. Altschull. – New York : Longman, 1984. – 355 p.

Clark T. N. On Communication and Social Influence. Collected essays of Gabriel Tarde / T. N. Clark. – Chicago : Chicago University Press, 1969. – 324 p.

De Fleur M. L. Theories of Mass Communication / M. L. De Fleur. – New York : David McKay, 1970. – 463 p.

Ferguson M. Forever Feminine : Women’s Magazines and the Cult of Femininity / M. Ferguson. – London : Heinemann, 1983. – 254 p.

Hardt H. Social Theories of the Press : Early German and American Perspectives / H. Hardt. – Beverly Hills, SA : Sage, 1979. – 16 p.

Katz E. Remembering the news – what the picture adds to the sound / E. Katz, H. Adoni, P. Parness // Journalism Quarterly, 1977. – № 54. – P. 231–239.

Kornhauser W. The theory of mass society / W. Kornhauser // International Encyclopedia of the Social Sciences. – New York : Macmillan and Free Press, 1968. – Vol. 10. – P. 58–64.

Liebes T. The Export of Meaning : Cross-Cultural Reading of “Dallas” / T. Liebes, E. Katz. – Oxford : Oxford University Press, 1990. – 188 p.

Lull J. Popular Music and Communication / J. Lull. – Newbury Park, CA : Sage, 1992. – 272 p.

Marcuse H. One-Dimensional Man / H. Marcuse. – London : Routedge and Kegan Paul, 1964. – 257 p.

Mills C. W. The Sociological Imagination / C. W. Mills. – New York : Oxford University Press, 1959. – 248 p.

Paletz D. L. Glasnost and After / D. L. Paletz, K. Jakubowitz, P. Navosel. – Cresskill, NL : Hampton Press, 1995. – 247 p.

Picard R. G. The Press and the Decline of Democracy / R. G. Picard. – Westport, CT : Creenwood, 1985. – 173 p.

Robinson J. P., Levy M. The Main Source / J. P. Robinson, M. Levy. – Beverly Hills, CA : Sage, 1986. – 272 p.

Rogers E. M. Communication Technology / E. M. Rogers. – New York : Free Press, 1986. – 273 p.

Salvaggio J. L. Information and Behavior / J. L. Salvaggio, Rutgers, N. J. : Transaction Books, 1985. – Vol. 1. – P. 428–454.

Schiller H. Mass Communication and Americain Empire / H. Schiller. – New York : Augustus M. Kelly, 1969. – 214 p.

Smaele H. The application of Western models to the Russian media system / H. de Smaele // European Journal of Communication, 1999. – № 14. – P. 173–189.

Sparks C., Reading A. Communism, Capitalism and the Mass Media / C. Sparks, A. Reading. – London : Sage, 1998. – 214 p.

Tunstall J. Media Moguls / J. Tunstall, M. Palmer. – London : Routledge, 1991. – 258 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-07

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ